THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, March 27, 2009

Info!!!!

sorry lama xwat annoucement kat class.sorry ek. ni ada info2 bru yg maybe korang dah taw just nk inform skali lg. assignment PAD dua2 kena antaq ari senin ni ok.public admin antaq dlm class ari senin tuh, current issue antaq kat miss nana. pastu nnt akan ada clas ganti utk CTU n current issue. nnt kalau dah konpem aku post time n place dia.plus satu lg, current issue stat senin ni kita dah kena present dah utk major assignment.suma prepared siap2 slide masing2 sbb miss nana nak choose ja mana2 group so suma kena prepare. satu lg. BEL, final draft antaq mggu last before study week. CTU plak.mcm yg dah dipesan dlm class, test CTU akan di buat dlm mggu last lecture.before study week gak.suma chapter masuk kecuali komunikasi n kaedah fikh.so study2 wahai kawan2 ku.score bg dpt A utk CTU ek.kita bagi clas kita 100% A CTU.orait? o ya satu g, presentation assignment CTU akan stat rabu ni.group 4,5,6.lepaih present antaq truih assignment tu.group2 yg len aku xsure lg bila hampa nk kena antaq so nnt aku konpem len ngn ustaz ok.nnt aku post len update apa2.kalau ada papa soalan pasai CTU tanya kat wani dolphin ok, dia yg handle CTU.ahaks.plus, satu lg benda, aku disini bagi pihak aku ngn saf n ucapkan byk2 trima kasih kat suma outcasters yg support kami time manifesto.thanx sgt2, n thanx again bg suma yg vote kami time election kamis ari tu.alhamdullillah aku ngn saf dah berjaya menang election ari tu. aku dpt 149 votes n saf dpt 123 votes.kami secara rasminya dah terpilih jdk exco2 dipac.thanx.ari ahad ni akmi akan pilih jawatan kami dlm first meeting dipac.thanx sgt2 utk suma.aku sayang hampa suma.ok,akhir kata gudluck suma dgn assignment ok n gudluck dlm final nnt. abih dah.assalamualaikum.

0 Kata2 Pujangga: