THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Thursday, February 26, 2009

History Of DPA3D

clas dpa3d ni mula beroperasi secara legalnya sem lepas around bulan 6 @ 7 cmtu.sblom ni cuma ada 3 ja clas dpa, A,B n C.pastu sir mahad nk wujudkan satu lg clas utk keselesaan students suma bg kurang ckit bilangan students dlm satu2 clas tu so that clas D dibuka.mmg, awai kemasukan pelajar ke clas ni mmg suma kebykkannya sakit ati ckit.ye r aku pun awai2nya asal dr clas B n sbb aku daftar online lambat n clas B penuh dah 30 students so aku xble daftar clas B.aku g jumpa sir mahad merangkap coordinator program kami, dia slamba ckp "bagus, masuk clas D".seriesly ckp awai2 aku mmg xshiok sbb aku dah agak happy kat clas B.aku ngn amini mengalami nasib yg sama.kami 2 org xble daftar masuk clas B.tension gak awai2.last2 azam ngn ijat yg juga asalnya clas B ikut kitorang masuk clas D.time ni aku dah shiok dah sbb ada member skali walaupun clas baru.and the, gitau kat saf ngn mirul diorang pun eagerly nk tukaq clas gak so diorang join masuk.wani ngn CT ngn eiyda pun join gak masuk.last2 dapat taw yg aimil, awe, boy,FZ imah aten zati ngn diba dari clas A pn mengalami nasib yg sma sbb xble daftar masuk clas laam depa, so kena masuk clas D.adi yg dari clas C pun join masuk. dgn itu, terlahirlah community DPA2D.awai2 mmg r suasana baru, clas baru member mmg janggal r.but, setelah beberapa bulan bersama dlm clas tu kami ble ngam,suma skali.ble gelak2, pangkah2, mushy2 lepak2 ngn study suma dlm clas tu.suma dah stat syg dh clas DPA2D.suma dah sonok berada dlm clas tu.kami stat gelar kami suma outcast sbb kami suma org2 terbuang dr clas laen dan masuk clas ni, mula2 juts for fun tp last2 lekat truih smpai skrg.pastu masuk sem baru suma kekal sama kecuali diba yg tukaq blk mausk clas A ngn eiyda yg pindah g campus Tganu.all the best for them,they dunno what they'll be missing.tapi yg shioknya comunity kami makin besaq,ramai org2 baru masuk.Baby dr A,yus reen ngn wani penang dr C, n pak lah former B clas rep masuk join.oo ya, zaty aka julia pun mai join tp skrg dia dah quit DPA sbb nk further dlm mascomso gudluck to her too.dengan itu wujudlah DPA3D yg baru, yg sedia ada skrg.atas nasihat Miss Comey lec BEL kitorang yg cute ngn cool, plus Ustaz Osman pun suro, maka terciptalah blog clas ni.itulah serba sedikit history clas ni.aku syg clas ni.sgt2.aku mmg xsuka jdk clas rep tp sbb clas ni amat sonok n cool im willing to serve, for this clas.DPA3D is my blood sweat n tears.arap korang suma member2 DPA3D stay la dlm clas ni sampai part 6 ok.clas kta besh, sgt2.hope it stay that way..remember
WE ARE THE OUTCASTS,STILL WE ARE THE BEST!!..

sincerely from my heart,
Adam

3 Kata2 Pujangga:

not my story said...
This comment has been removed by the author.
not my story said...

history ini lah menyatukan kami..
proud to be a member from this class..
dah rasa macam kelas ni legend ar pulak.
haha

aCe+ said...

2 r.legend kot clas kita.the envy of other clases.he3.suma clas len kata clas kita unite kot.bangga dgq