THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, January 14, 2009

MemBer Of The Fl00r

seperti yg dijanjikan aku akn uploadkan gambaq2 bdk2 clas dpa3d ni.inilah muka2 students yg menceriakan suasana clas dpa3d.


ni aimil..

adi..wat cute plak.

akmal ariff aka baby..tp nick dia dia nk org pggl kakeru.haha


ni boy.peh semangat siot ngn pakai baju dipac lg.



ni ezzati ngn imah.time ni pas clas current issue yg aku sendri batalkan..





ni azam.smart x mamat ni pakai baju melayu??




siti ngn wani dolphin..location? dlm laiberi






awe ngn pak lah..hepi jew..







wani ngn hazrin..diorang ni newbies dlm clas dpa3d ni..hahaha..welcome to dpa3d..enjoy!








hahaha..sapa yg xkenai mamat ni..amini..









amirul pipi tembam..










yus @ buk seng.dia ni pun bru g masuk clas 3d..sem ni bru join..kami pun x orientation lg ni kat dia











ijat ngn aku..kami pggl ijat org tua..jgn la tny pasai pa.












Fizi..mamat pggl lawak dlm uitm..dia ni pendiam tp bila bukak mulut,conpem suma org gelak













haha..safena isfazura.. comey x?














fatin ngn ezzati..beshfren




ni lah dia member2 dlm clas dpa 3d..kami ada sorang g minah baru join clas kami nama zety aka julia..tp sorry to say, dia pun nk blah dah dr uitm..dia nk pursuit mascom katanya..so all the best to her..n dulu farahdiba join clas ni, pastu tukaq blk masuk clas A..well, shes does not what she'll be missing..
peace in, rox out!!
+adam+










1 Kata2 Pujangga:

faradiba anuar said...

sorry..bukann tukar kelas sbb korang.
aku sayang korang semua,
cuma kadang kadang membawa diri tu boleh bawak perubahan baik kan..

adam,aku tahu korang rindu aku.
bak kata si dolphin dan partner nye,
takde lagi la pameran kebaya setiap isnin dan fashion show handbag serta kasut kasut aku serta lilitan tudung ala ala terjerut.
jangan sedih k?

=p

bajet dow!!!!

alah korang ade safena cukop ar.
dalam satu kelas mana bley ada dua orang chun dow! korang dah ada saf kira ok la tu.
aku pindah klas a.low profail sket ar.banyak sangat org chun kat kelas A.gahahaahhaaaa